V septembru in oktobru 2020 smo na Zavodu za turizem Idrija pripravili tri delavnice, na katerih je pogovor tekel o poslovnih priložnostih, ki jih nudi kulturna dediščina. S priznanim fotografom Iztokom Bončino smo osvetlili fotoribolov z vidika razvoja poslovnih idej, praktični del delavnice pa je potekal v krajinskem parku Zgornja Idrijca. Na drugi delavnici smo se z glavnimi akterji in drugo zainteresirano javnostjo pogovarjali o možnostih za boljšo prepoznavnost idrijske čipke, skozi razvoj spominkov oziroma daril z idrijsko čipko. Na tretji delavnici smo poslovne priložnosti iskali v dediščini kulinarike. Na Zavodu Za turizem Idrija razvijamo nov produkt sestavljen iz certificiranih kulinaričnih izdelkov kolektivne blagovne znamke Idrija izbrano. Udeležencem smo predstavili katere možnosti za posel ta produkt nudi. Produkt bomo predstavili v naslednjem letu.
Aktivnosti potekajo v okviru projekta Kulturna dediščina kot poslovna priložnost. Za vsebino je odgovoren Zavod za turizem Idrija. Operacijo Kulturna dediščina kot poslovna priložnost sofinancirata Evropska unija iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja in Republika Slovenija v okviru Programa za razvoj podeželja RS 2014-2020. Organ upravljanja določen za izvajanje programa razvoja podeželja RS 2014-2020 je Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano.